Webshop Keurmerk
076-5328184
Actie gemist? Wij helpen je graag verder! Mail ons of bel ons op 076 - 532 8184 voor een passende oplossing!

FAQ

  • BESTELLEN

  • Hoe bestel ik een product?

    Een bestelling plaatsen op Musthaves is zeer makkelijk. Je kiest een product uit ons grote assortiment en klikt op de foto. Hier zie je een Winkelwagen knop die je leidt naar de winkelwagen pagina. Een overzicht van de producten in je winkelwagen wordt hier getoond, zo ook het subtotaal en het eindtotaal.Beschik je over een kortingscode, dan kun je deze ook verzilveren in de winkelwagen. Klaar? Kies dan voor de knop Afrekenen rechtsonder de pagina en vul je gegevens in. Er word gevraagd naar je factuuradres, afleveradres, de betaalmogelijkheid die je wilt gebruiken en als het product met PostNL mee kan is er de mogelijkheid om een afhaaladres te selecteren. Ga akkoord met de Algemene Voorwaarden en klik op de knop Kopen. Je hebt nu de producten uit je winkelwagen gekocht en deze gaan wij zo spoedig mogelijk aan je leveren. In de inbox van je mail ontvang je een bevestiging van je bestelling met nogmaals een overzicht van de bestelde producten.

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Het is natuurlijk mogelijk je bestelling te wijzigen of te annuleren, wanneer er bij een product maatwerk wordt verricht zoals een eigen gekozen bekleding van een bankstel is het annuleren niet mogelijk.

  • Wat is de levertijd van een product?

    De levertijd van een product is op iedere productpagina rechtsboven aangegeven, producten die op voorraad zijn worden dezelfde werkdag nog verzonden mits bestelling voor 17 uur is geplaatst. Grote producten zoals banken of kasten worden met eigen of derden transport ingepland, hierdoor kan de levertijd per bestelling verschillen. Grote items bezorgen we niet zomaar. We zullen u altijd bellen of e-mailen voor het maken van een bezorgafspraak.

  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

    Mogelijk heb je een verkeerd emailadres ingevuld of is onze bevestigingsmail in de Spam terecht gekomen. Mocht dit niet het geval zijn dan kan je ons bereiken via de mail of telefoon om het zo spoedig mogelijk op te lossen. Het telefoonnummer en onze e-mail vind je onderaan de pagina.

  • Worden mijn gegevens veilig behandeld?

    Ja, wij spelen volledig open kaart in onze Privacy Policy. Hierin lees je een uitgebreide vraag en antwoord betreffende jouw privacy, mochten er onverhoopt onbeantwoorde vragen zijn dan kan je altijd contact met ons opnemen.

  • Zijn er verzendkosten waar ik rekening mee moet houden?

    Voor producten onder de € 20,- brengen wij verzendkosten van € 2,95 in rekening. Is het totale bestedingsbedrag hoger dan € 20,- dan is de verzending helemaal gratis! Woon je in het Waddengebied van Nederland en kan je bestelde product niet op de post dan wordt er een meerprijs berekend. Hiervoor zullen wij persoonlijk contact met je opnemen.

  • Krijg ik een traceercode van mijn bestelling?

    Wanneer je bestelde product met PostNL wordt verzonden dan krijg je in je inbox een traceercode van je bestelling. Bij een afleverafspraak voor een groot product dat door ons eigen transport wordt geleverd geven wij je altijd de mogelijkheid om een half uur voor levering een mailtje te ontvangen.

  • Hebben jullie ook kortingsacties?

    Wij hebben regelmatig acties, aanbiedingen en kortingen! Hou onze social media in de gaten om er als eerste te weten wat er aan gaat komen. Het gehele overzicht van de lopende acties vindt je bij de pagina 'Aanbiedingen' in de navigatiebalk.

  • Wat is mijn ordernummer?

    Het ordernummer vindt je eenvoudig bij je orderbevestiging of in je account. Het nummer begint met MH1000, hierop volgen vijf cijfers.

  • RETOURNEREN

  • Hoe annuleer en retourneer ik een bestelling?

    Vul hier je gegevens in, de aanvraag voor je retourzending zal ontvangen worden door onze klantenservice. Na melding van het ontbinden van de aankoop heb je 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Wij betalen vervolgens het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na het verwerken van het geretourneerde product terug. Hiervoor is wel vereist dat er een retourformulier aanwezig en ingevuld is. Mocht de bestelling nog niet zijn verzonden en wil je de bestelling al wel annuleren? Neem dan contact met ons op via klantenservice@dcstores.nl. 

  • Binnen welke termijn kan ik mijn aankoop retourneren?

    Wij bieden een retourtermijn van 100 dagen aan, je kan op deze pagina bekijken welke voorwaarden wij daar aan stellen. 

  • Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?

    Na ontvangst retournering zullen wij binnen 14 dagen het product controleren en tevens zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde product terug is betaald mits van toepassing.

  • Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

    Wij proberen ten allen tijden te voorkomen dat er een verkeerd product wordt verstuurd, uiteraard vergoeden wij de retourkosten en sturen zo snel mogelijk het juiste artikel op. Neem hiervoor contact met ons op via de telefoon of e-mail.

  • Ik heb betaald met Afterpay of IN3, heeft dit gevolgen?

    Na het ontvangen van je geretourneerde product zullen wij het reeds overgemaakte bedrag terugstorten. Uiterlijk binnen 14 kalenderdagen zal het bedrag teruggestort zijn.

  • Wat is het retouradres?

    Steenen Hoofd 14, 4825AK in Breda. Let bij het retourneren wel op dat je alle nodige handelingen volgt voordat je het product naar ons opstuurt. Volg voordat je de retourzending aanmeldt de volgende handelingen.

  • GARANTIE

  • Ik heb een klacht over mijn bestelling. Waar kan ik terecht?

    Je kan ons tijdens onze openingstijden telefonisch bereiken op 076-5328184, bij beschadiging van je geleverde product kan je ons een foto sturen met het zichtbare defect. Wij proberen klachten zo goed mogelijk op te lossen en ten allen tijden een nette oplossing te bieden.

  • Het product vertoont een mankement, hoe wordt dit opgelost?

    Bij een defect product zullen wij binnen de garantietermijn een passende oplossing bieden, dit kan in de vorm van een omruiling, een (gedeeltelijke) vergoeding of het opsturen van een onderdeel. Neem contact met ons op om je klacht zo spoedig mogelijk op te lossen.

  • Wat als er een onderdeel mist van mijn geleverde product?

    Wanneer er een onderdeel mist van je geleverde product kan je het beste contact opnemen met ons via de telefoon. Het telefoonnummer staat onderaan vermeldt met de bijbehorende openingstijden. Na sluitingstijd kan je ons het beste een mail sturen met de uitleg wat je mist van welk artikel, dan nemen wij vervolgens zo snel mogelijk contact met je op over het oplossen van het probleem.

  • Hoelang geldt de garantie die Musthaves geeft?

    Wij bieden een standaard garantietermijn van 2 jaar aan die ingaat na de levering van het product. Een uitgebreidere uitleg over ons garantiebeleid kan je hier lezen.

  • BETALEN

  • Met welke betaalmethodes kan ik op Musthaves betalen?

    Musthaves heeft verschillende soorten betaalmethodes die je kan gebruiken. Zo is er de mogelijkheid om in drie termijnen te betalen met IN3 of achteraf te betalen met AfterPay in Nederland. De overige methodes zijn iDEAL, Bancontact/Mistercash voor Belgie, PayPal, de Musthaves Giftcard, Visa, Mastercard en American Express.

  • Kan ik ook achteraf of in termijnen betalen?

    Dat is mogelijk! Wil je in termijnen betalen dan bieden wij je de mogelijkheid om gebruik te maken van In3, hiermee betaal je het totale bedrag in drie termijnen zonder rente. Om achteraf binnen 14 dagen na bezorging in één keer het gehele bedrag te voldoen raden wij je aan om gebruik te maken van AfterPay. Beide betaalmogelijkheden zijn gratis te gebruiken! Musthaves.nl neemt de kosten voor haar rekening!

  • Mijn betaling mislukt of wordt geweigerd, wat kan ik hier aan doen?

    Om je zo snel mogelijk te helpen kan je ons bereiken op onderstaande telefoonnummer. Na kantooruren kan je ons eenvoudig een mail sturen met de vermelding van het probleem, wij proberen de volgende werkdag je mail zo spoedig mogelijk te behandelen.

  • Hoe betaal ik met mijn giftcard?

    Om te betalen met je giftcard kies je bij de checkout bij Betaling de knop Musthaves Giftcard, mocht er een resterend bedrag zijn wordt je doorgeleid naar een betaalpagina om deze te voldoen. 

  • Waar kan ik mijn factuur vinden?

    Na de bestelling ontvang je de orderbevestiging, dit is tevens je factuur. Hier staat op vermeldt wat je hebt besteld, hoeveel btw er voor betaald is en het eindtotaal van je order.

  • ZAKELIJK

  • Kan ik bij Musthaves ook een zakelijke bestelling plaatsen?

    Het is mogelijk om een zakelijke bestelling te plaatsen, lees voor de uitgebreide voorwaarden de Zakelijk Bestellen pagina.

  • Hoe plaats ik een zakelijke bestelling?

    Bent u in Nederland gevestigd dan kunt u eenvoudig via de website bestellen en te kiezen om te bestellen als bedrijf. U kunt dan vervolgens uw gegevens invoeren. Wenst u zakelijk op rekening te bestellen dient u ons altijd vooraf een e-mail te sturen of tijdens kantooruren te bellen voor toestemming. Besteld u zonder goedkeuring met de betaalmethode zakelijk op rekening, dan zullen wij u bellen tijdens kantooruren/werkdagen.

  • Welke betaalmethoden zijn er van toepassing op een zakelijke bestelling?

    De voorkeur heeft de betaling per overschrijving te voldoen. Daarnaast kunnen we u een betaallink sturen om te betalen met Bancontact/Mistercash. Kunt of wilt u alleen met creditcard betalen, dan zullen we u 3% toeslag in rekening moeten brengen.

  • Kan ik met een Belgisch BTW-nummer zakelijk bestellen?

    Ja, dit is mogelijk. U dient ons dan een mail te sturen met uw gegevens incl. BTW nummer. Wij zullen u dan tijdens werkdagen uiterlijk binnen 24 uur beantwoorden. U kunt niet via de site online btw vrij bestellen. Let op, wij kunnen achteraf geen BTW terugstorten. U bent hier zelf verantwoordelijk voor als zakelijke klant.

  • VERZENDING

  • Mijn pakket is niet aangekomen, wat nu?

    Neem contact met ons op, wij gaan uitzoeken waar het mis is gegaan en proberen je bestelling alsnog zo snel mogelijk bij je geleverd te krijgen.

  • Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

    De meeste bestellingen worden met PostNL verstuurd, bij grotere producten zoals een bank of kast nemen wij mogelijk contact met je op om een afleverafspraak in te plannen.

  • Wat als ik mijn bestelling niet in ontvangst kan nemen?

    PostNL zal het bij een van je buren proberen af te geven, is dit niet mogelijk dan komen ze de volgende dag terug voor een tweede bezorgpoging. Je kan er eventueel voor kiezen om je pakket bij een afhaalpunt te laten afleveren of op een zelf gekozen moment te laten bezorgen. Hiervoor verwijzen wij je door naar de officiële website van PostNL.

  • Wat gebeurt er als ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

    Wij zullen het voorradige product zo snel mogelijk leveren, mocht je liever wachten tot je gehele bestelling compleet is kan dat ook. Neem contact met ons op om je bestelling in zijn geheel te ontvangen.

Close
Musthaves.nl | We Love Kartell - 15% korting!
Musthaves.nl | We Love Kartell - 15% korting!
Musthaves.nl | Gratis bezorgen

Gratis bezorgen

Bestellingen boven de € 20,- worden gratis door onze eigen bezorgers en vertrouwde partners in heel NL en BE bezorgd.
Musthaves.nl | Gratis retourneren

Gratis* retourneren

Maar liefst 100 dagen bedenktijd waarop je het artikel kosteloos mag retourneren of ruilen, mits het voldoet aan de voorwaarden.
Musthaves.nl | Gratis gespreid of achteraf betalen

Gespreid of achteraf betalen

Met AfterPay betaal je pas ná ontvangst. Met In3 betaal je over 3 termijnen. Gemakkelijk en zonder extra kosten!
Musthaves.nl | Klantentevredenheid

Klantentevredenheid

Met meer dan 4500 echte klanten beoordelingen is een 9 een cijfer waar we trots op mogen zijn!