Webshop Keurmerk
076-5328184

Gebruik kortingscode VOORJAAR en ontvang 15% korting op heel veel musthaves!     ⓘ     Meer info


FAQ

  • BESTELLEN

  • Hoe vind ik het juiste product?

    Er zijn meerdere mogelijkheden om een product te vinden:

    • Bekijk de categorieën in het menu aan de bovenzijde
    • Maak gebruik van de filters om een zoekopdracht te verfijnen
    • Gebruik de zoekbalk bovenaan de pagina. Je kunt zoeken op merk, productnaam, omschrijving, EAN-code of productnummer. 

    Twijfel je tussen verschillende artikelen, of heb je advies nodig bij je aankoop? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    Een bestelling plaatsen is heel gemakkelijk:

    • Ga naar het product van je keuze
    • Klik op de groene button rechts 'in winkelwagen'
    • Klik op ‘ga verder met winkelen’ om het assortiment verder te bekijken of klik op ‘ga door naar afrekenen’ om te betalen
    • Vul als je bestelling compleet is je gegevens in en doorloop de stappen: Gegevens invoeren zoals factuuradres en bezorgadres, Keuze voor verzending, Gewenste betaling, Kopen.
    • Wanneer je op de button “Kopen’ klinkt is de bestelling geplaatst.
    • Je ontvangt een orderbevestiging via de mail. Geen orderbevestiging ontvangen? Controleer je ongewenste mail of spambox. Niets ontvangen? Neem contact op met de klantenservice.

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

    Wanneer je de bestelling voor verzending wilt wijzigen of annuleren, vragen wij je een mail te sturen naar [email protected]. Zorg dat je ‘annuleren’ duidelijk in de onderwerpsregel zet, dan kunnen wij het direct bij binnenkomst oppakken. Wanneer de bestelling is verstuurd, kunnen we helaas niets meer wijzigen. Producten waarbij maatwerk wordt verricht kunnen niet worden geannuleerd.

  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

    Mogelijk heb je een verkeerd emailadres ingevuld of is onze bevestigingsmail in de Spam terecht gekomen. Mocht dit niet het geval zijn dan kan je ons bereiken via de mail of telefoon om het zo spoedig mogelijk op te lossen. Het telefoonnummer en onze e-mail vind je onderaan de pagina.

  • Worden mijn gegevens veilig behandeld?

    Ja, in onze Privacy Policy gaan wij heel nauwkeurig met jouw privacy om. Mochten er onverhoopt onbeantwoorde vragen zijn, dan kan je altijd contact met ons opnemen.

  • Krijg ik een traceercode van mijn bestelling?

    Wanneer je bestelde product met PostNL wordt verzonden dan krijg je in je inbox een traceercode van je bestelling. Bij een afleverafspraak voor een groot product dat door ons eigen transport wordt geleverd geven wij je altijd de mogelijkheid om een half uur voor levering een mailtje te ontvangen.

  • Zijn er verzendkosten waar ik rekening mee moet houden?

    Voor bestellingen met een orderwaarde boven de € 20,- is de verzending binnen Nederland en België gratis! Voor bestellingen met een lagere orderwaarde zijn de verzendkosten € 2,95. Woon je in het Waddengebied van Nederland en kan het bestelde product niet op de post? Dan berekenen wij een meerprijs. Hiervoor zullen wij persoonlijk contact met je opnemen.

  • Wat is mijn ordernummer?

    Het ordernummer vind je eenvoudig bij je orderbevestiging of in je account. Het nummer begint met MH1000, hierop volgen vijf cijfers. Neem je telefonisch contact met ons op, zorg dat je dit ordernummer dan bij de hand hebt. Ook via de mail vragen wij je altijd het ordernummer te vermelden.

  • BETALEN

  • Met welke betaalmethodes kan ik op Musthaves betalen?

    Het is mogelijk om te betalen met:

     

    • iDEAL
    • Bancontact/Mistercash voor Belgie
    • Mastercard
    • VISA
    • American Express
    • PayPal
    • Achteraf betalen met AfterPay (gratis)
    • In termijn betalen met IN3 (gratis)
    • Musthaves Giftcard

  • Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?

    De kortingscode kan je na het uitzoeken van je product, invoeren in het overzicht van je winkelwagen inhoud onder het kopje "Heb je een kortingscode?". Deze vind je links van de groene button ‘Ga door naar afrekenen’. Let wel op, een code is niet bruikbaar bij afgeprijsde artikelen en andere lopende acties.

  • Kan ik ook achteraf of in termijnen betalen?

    Dat is mogelijk! Wil je in termijnen betalen dan bieden wij je de mogelijkheid om gebruik te maken van In3, hiermee betaal je het totale bedrag in drie termijnen zonder rente. Om achteraf binnen 14 dagen na bezorging in één keer het gehele bedrag te voldoen raden wij je aan om gebruik te maken van AfterPay. Beide betaalmogelijkheden zijn gratis te gebruiken. Musthaves.nl neemt de kosten voor haar rekening!

  • Waarom lukt het niet om met AfterPay te betalen?

    AfterPay geeft jou graag de mogelijkheid om achteraf te betalen. Op het moment dat je bestelt checken we binnen een seconde een groot aantal factoren. Denk hierbij aan je persoonsgegevens, het bestelbedrag, de webshop waar je bestelt en meer. Op basis van deze combinatie van gegevens proberen wij in te schatten of jij je bestelling achteraf kunt betalen.

    Lukt het niet om een bestelling te plaatsen met AfterPay? Kijk op https://www.afterpay.nl/nl/afwijzing voor een van de voorgestelde oplossingen.

  • Mijn betaling mislukt of wordt geweigerd, wat kan ik hier aan doen?

    Om je zo snel mogelijk te helpen, bel je met onze klantenservice. Na kantooruren kan je ons eenvoudig een mail sturen met de vermelding van het probleem. Wij proberen de volgende werkdag je mail zo spoedig mogelijk te behandelen.

  • Hoe betaal ik met mijn giftcard?

    Om te betalen met je giftcard kies je bij de checkout bij Betaling de knop Musthaves Giftcard, mocht er een resterend bedrag zijn wordt je doorgeleid naar een betaalpagina om deze te voldoen. 

  • Waar kan ik mijn factuur vinden?

    Na de bestelling ontvang je de orderbevestiging, dit is tevens je factuur.

  • Hebben jullie ook kortingsacties?

    Wij hebben regelmatig acties, aanbiedingen en kortingen! Houd onze social media in de gaten om als eerste te weten wat er aan gaat komen. Het gehele overzicht van de lopende acties vind je bij de pagina 'Aanbiedingen' in de navigatiebalk.

  • Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?

    De kortingscode kan je invoeren in het overzicht van je winkelwagen onder het kopje "Heb je een kortingscode?". Deze vind je links van de groene button ‘Ga door naar afrekenen’. Let wel op, een code is niet bruikbaar bij afgeprijsde artikelen en andere lopende acties.

  • LEVERTIJD & BEZORGING

  • Wanneer mag ik mijn bestelling verwachten?

    De levertijd van een product staat op iedere productpagina rechtsboven weergegeven. Ook staat de levertijd van de bestelling in de ontvangen orderbevestiging. Producten die op voorraad zijn worden dezelfde werkdag nog verzonden, mits de bestelling vóór 16:30 uur is geplaatst. Wij versturen via PostNL wat mogelijk is en proberen grote producten zoals banken en kasten zelf  te leveren. Hiervoor nemen wij contact met u op om een bezorgafspraak in te plannen. Mocht dit echter niet kunnen vanwege de ligging of directe spoed, dan besteden wij het transport aan derden uit. Hierdoor kan de levertijd verschillen.

    Let op: bij het plaatsen van een bestelling op zaterdag is een afwijkende levertijd van toepassing. Heb je op zaterdag besteld en is het product op voorraad, dan wordt je bestelling maandag bezorgd tenzij je zelf voor een andere leverdatum kiest. Daarnaast kunnen voor sommige producten, die bijvoorbeeld door een externe transporteur worden geleverd, andere levertijden en voorwaarden gelden.

    We doen ons uiterste best om je bestelling binnen het levertermijn of het afgesproken moment te leveren maar we kunnen dit niet altijd garanderen. Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, doen wij ons uiterste best u hiervan op de hoogte te brengen.

    In verband met het Coronavirus is het mogelijk dat een levering vertraagd kan zijn. We streven er uiteraard naar dit zoveel mogelijk te voorkomen. 

  • Wat is de status van mijn bestelling?

    Zodra de bestelling wordt verzonden, sturen wij een e-mail met een zendingsnummer, hiermee kun je de status van je bestelling na 00.00 uur volgen via de website van PostNL.

    Er zijn twee uitzonderingen:

    1. Grote producten zoals banken en kasten worden geleverd door eigen of derden transport. Op de dag van bezorging kan onze klantenservice jouw pakket volgen en het verwachte tijdstip aangeven. Wij geven je altijd de mogelijkheid om een half uur voor levering een telefoontje hierover te ontvangen. Dit spreken we dan af tijdens het inplannen van de afspraak voor levering.
    2. Producten die door de brievenbus passen, worden als brievenbuspost behandeld. Het is niet mogelijk de status van deze bestelling te volgen.

     

  • Waar vind ik mijn ordernummer?

    Het ordernummer vind je op de orderbevestiging of in je account. Het nummer begint met MH1000, hierop volgen vijf cijfers.

  • Mijn pakket is niet aangekomen, wat nu?

    Neem contact met ons op, wij gaan uitzoeken waar het mis is gegaan en proberen je bestelling alsnog zo snel mogelijk bij je geleverd te krijgen.

  • Wat als ik mijn bestelling niet in ontvangst kan nemen?

    Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan zal PostNL een kaartje achterlaten met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace waar je je pakket kan ophalen. Let hierbij wel op dat het pakket maximaal zeven dagen op het afhaalpunt blijft liggen. Hierna wordt het retour gestuurd naar ons. 

    TIP: Laat de bestelling op het adres bezorgen waar je overdag aanwezig bent door een ander afleveradres in te voeren, bijvoorbeeld op je werk.

    Heb je een bank, kast of ander groot artikel besteld? Dan wordt dit bezorgd door onze eigen transportdienst of een derde partij. Wij zullen dan vooraf altijd contact met je opnemen om een afspraak te maken voor levering. Ben je onverhoopt niet thuis? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. We kunnen dan een nieuwe afspraak inplannen. Als onze chauffeur voor een dichte deur staat, zijn wij genoodzaakt hiervoor kosten te regelen.

  • Wat gebeurt er als ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

    Wij zullen het voorradige product zo snel mogelijk leveren, mocht je liever wachten tot je gehele bestelling compleet is kan dat ook. Neem contact op met onze klantenservice om je bestelling in zijn geheel te ontvangen.

  • RETOURNEREN

  • Wat is het retourtermijn?

    Wij bieden een retourtermijn van 30 dagen aan. Je kan op deze pagina lezen welke retourvoorwaarden wij hanteren.

  • Hoe annuleer en retourneer ik een bestelling?

    Klik hier voor het retourformulier en vul al je gegevens in. Heb je het formulier ingevuld? Klik dan op ‘verstuur’. Onze klantenservice wordt zo op de hoogte gebracht. Wij kunnen een retourmelding zonder formulier niet verwerken! Na melding van het ontbinden van de aankoop heb je 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Wij betalen vervolgens het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na verwerking van het geretourneerde product terug. Zorg wel dat er een ingevuld retourformulier aanwezig is. De bestelling nog niet verzonden maar al wel graag annuleren? Neem dan contact op met de klantenservice door te mailen naar [email protected] met ‘annuleren’ in de onderwerpsregel.

  • Wat is het retouradres?

    Steenen Hoofd 14, 4825AK in Breda. Let bij het retourneren wel op dat je alle nodige handelingen volgt voordat je het product naar ons opstuurt. Volg voordat je de retourzending aanmeldt de volgende handelingen.

    Het is ivm het Coronavirus nu niet mogelijk om jouw bestelling fysiek te retourneren op het kantoor van Musthaves. Er worden geen retourneringen aangenomen door onze medewerkers ivm veiligheidsmaatregelen.

  • Retourkosten

    Kun je een pakket via PostNL of een andere aanbieder (UPS , DHL etc) terugsturen? Dan gelden de retourkosten van deze transporteur. Uiteraard mag je het product ook altijd retourneren op het kantoor van Musthaves. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wil je dat wij het komen ophalen? Dan brengen wij hiervoor kosten in rekening.

  • Ik heb betaald met Afterpay of IN3, heeft dit gevolgen?

    Na het ontvangen van je geretourneerde product zullen wij het reeds overgemaakte bedrag terugstorten. Uiterlijk binnen 14 kalenderdagen zal het bedrag teruggestort zijn. Wanneer de dienst nog niet in werking is gesteld zullen wij ook bij de derde partij de bestelling annuleren.

  • Hoe lang duurt het voor mijn betaling is teruggestort?

    Nadat je de retouraanvraag hebt ingediend, betalen wij het bedrag zo spoedig mogelijk terug op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht. Dit gebeurt in ieder geval binnen 14 dagen.

    Heb je betaald via Afterpay of IN3, ook dan zal het bedrag binnen 14 kalenderdagen teruggestort worden. Wanneer de dienst nog niet in werking is gesteld, zullen wij ook bij de derde partij de bestelling annuleren.

    Als je een giftcard hebt gebruikt voor de betaling, dan wordt deze in waarde hersteld. Je kan de giftcard dan voor een nieuwe bestelling gebruiken. Bewaar daarom de giftcard of de codes goed, deze zijn niet meer op te vragen achteraf.

  • KLACHTEN

  • Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

    Neem direct contact met ons op door te bellen naar onze klantenservice. Wij proberen ten allen tijde te voorkomen dat er een verkeerd product wordt verstuurd, uiteraard vergoeden wij de retourkosten en sturen zo snel mogelijk het juiste artikel op.

  • Wat als er een onderdeel mist van mijn geleverde product?

    Wanneer er een onderdeel mist van je geleverde product kan je het beste contact opnemen met ons via de telefoon. Het telefoonnummer staat onderaan vermeld met de bijbehorende openingstijden. Na sluitingstijd kan je ons het beste een mail sturen met de uitleg wat je mist van welk artikel, dan nemen wij vervolgens zo snel mogelijk contact met je op over het oplossen van het probleem.

  • Hoe kan ik een klacht indienen?

    Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de door ons verrichtte diensten of services. Niet alleen voor jou als consument, maar ook voor ons omdat kwaliteit en service onze belangrijkste kernwaarden zijn. Behalve het verzorgen van een unieke collectie en aanbod staat een goede service, communicatie en klantvriendelijkheid voorop. Daarom vragen wij je vriendelijk om de klacht of opmerking via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven, dit kan naar [email protected] met als onderwerp "Klacht" met vermelding van je bestelnummer (#MH1000*****). Gaat het om schade, stuur dan altijd duidelijke foto’s mee van het product met schade.

    Na aanmelding van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht voorzien van een inhoudelijk bericht. Indien het meer tijd nodig heeft dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht dit niet op prijs gesteld worden dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Musthaves.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de de Geschillencommissie (SGC) welke bereikbaar is via www.sgc.nl.

  • Hoe behandelen wij je klacht?

    • Wij streven naar een snelle afwikkeling van de klacht (uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht ontvang je een inhoudelijke reactie per mail.
    • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
    • Wij nemen contact met je op om een oplossing voor te leggen.
    • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
    • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

  • ZAKELIJK

  • Kan ik bij Musthaves ook een zakelijke bestelling plaatsen?

    Het is mogelijk om een zakelijke bestelling te plaatsen als het bedrijf in Nederland of België is gevestigd en je beschikt over een Nederlands of Belgisch paspoort. Indien je beschikt over een Belgisch BTW nummer en de levering is op een bestaand adres in België, dan is BTW vrij bestellen mogelijk. Let wel, dit dient vooraf gecommuniceerd te worden via e-mail. We kunnen dit achteraf niet meer verwerken en/of aanpassen. Scholen, overheid, musea en instellingen kunnen direct hun bestelling doorgeven online of per e-mail middels inkoopnummer. Bekijk de uitgebreide voorwaarden op de Zakelijk Bestellen pagina.

  • Hoe plaats ik een zakelijke bestelling?

    Bent u in Nederland gevestigd dan kunt u eenvoudig via de website bestellen en te kiezen om te bestellen als bedrijf. U kunt dan vervolgens uw gegevens invoeren. Wenst u zakelijk op rekening te bestellen dan dient u ons altijd vooraf een e-mail te sturen of tijdens kantooruren te bellen voor toestemming. Bestelt u zonder goedkeuring met de betaalmethode zakelijk op rekening, dan zullen wij u bellen tijdens kantooruren/werkdagen.

    Ben je in Nederland gevestigd, dan is het heel eenvoudig:

    1. Ga naar het product van jouw keuze
    2. Klik op de groene button 'in winkelwagen’
    3. Klik op 'verder winkelen' om het assortiment verder te bekijken of klik op ‘volgende’ om te betalen
    4. Bij het invoeren van je gegevens kun je bovenaan kiezen voor ‘Particulier’ of ‘Bedrijf’. Wil je graag je bedrijfsgegevens op de factuur hebben? Kies dan voor ‘Bedrijf’
    5. Vul vervolgens je gegevens in en ga door naar de betaalwijze.
    6. Aan het einde van stap 3 (betaalwijze), wanneer je de aankoop bevestigt, is de bestelling definitief
    7. Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat stap 3 wordt bevestigd
    8. Je ontvangt een orderbevestiging als de bestelling is geplaatst

    Kun je aan bovenstaande voorwaarden voldoen, dan is zakelijk bestellen mogelijk. Mail naar [email protected] indien je een zakelijke bestelling wenst te plaatsen, we zullen je dan met alle plezier verder helpen. Let wel, nieuwe klanten dienen altijd op voorhand contact met ons op te nemen in verband met het verstrekken van de bedrijfsgegevens. Wij houden ons het recht voor om een credit-check te laten uitvoeren of de aanvraag te weigeren zonder opgave van reden. Indien je vragen hebt omtrent het zakelijk bestellen dan kun je ons altijd mailen.

  • Welke betaalmethoden zijn er van toepassing op een zakelijke bestelling?

    De voorkeur heeft de betaling per overschrijving te voldoen. Daarnaast kunnen we u een betaallink sturen om te betalen met Bancontact/Mistercash. Kunt of wilt u alleen met creditcard betalen, dan zullen we u 3% toeslag in rekening moeten brengen.

  • Kan ik met een Belgisch BTW-nummer zakelijk bestellen?

    Ja, dit is mogelijk. U dient ons dan een mail te sturen met uw gegevens incl. BTW nummer. Wij zullen u dan tijdens werkdagen uiterlijk binnen 24 uur beantwoorden. U kunt niet via de site online btw vrij bestellen. Let op, wij kunnen achteraf geen BTW terugstorten. U bent hier zelf verantwoordelijk voor als zakelijke klant.

Close
Musthaves.nl | Gebruik de kortingscode voor 15% korting op heel veel musthaves!
Musthaves.nl | Gebruik de kortingscode voor 15% korting op heel veel musthaves!
Musthaves.nl | Gratis bezorgen

Gratis bezorgen

Bestellingen boven de € 20,- worden gratis door onze eigen bezorgers en vertrouwde partners in heel NL en BE bezorgd.
Musthaves.nl | Gratis achteraf betalen

Gratis achteraf betalen

Met AfterPay betaal je pas ná ontvangst, geheel kosteloos en zonder extra kosten. Bekijk je musthave voordat je ervoor betaalt!
Musthaves.nl | Gratis in termijnen betalen

Gratis in termijnen betalen

Met In3 betaal je over 3 termijnen vanaf moment van bestellen. Gemakkelijk en zonder bijkomende rente!
Musthaves.nl | Klantentevredenheid

Klantentevredenheid

Met meer dan 5400 echte klanten beoordelingen is een 9 een cijfer waar we trots op mogen zijn!