076-5328184

Klachtenprocedure


Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de door ons verrichtte diensten of services. Niet alleen voor jou als consument, maar ook voor ons omdat kwaliteit en service onze belangrijkste kernwaarden zijn. Behalve het verzorgen van een unieke collectie en aanbod, staat een goede service, communicatie en klantvriendelijkheid voorop. Wij willen dat je net zo blij kan worden van echte musthaves als dat wij worden en daarom willen wij er alles aan doen om eventuele klachten of ontevredenheden op te lossen. Daarom vragen wij je vriendelijk om de klacht of opmerking via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven via de mail naar klantenservice@dcstores.nl met als onderwerp "Klacht" met vermelding van je bestelnummer (#MH1000*****).

Na ontvangst van de klacht ontvangt je van ons een bevestiging. Wij zullen je binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht voorzien van een inhoudelijk bericht. Indien het meer tijd nodig heeft dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht dit niet op prijs gesteld worden dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Musthaves.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de de Geschillencommissie (SGC) welke bereikbaar is via www.sgc.nl.













€10,- Kerstcadeau!













€10,- Kerstcadeau!