Product toegevoegd aan winkelwagen
Voor een betere ervaring gebruikt musthaves onder andere cookies die je accepteert zodra je verder klikt op onze website. Lees hier meer over ons privacybeleid.
Voor een betere ervaring gebruikt musthaves onder andere cookies die je accepteert zodra je verder klikt op onze website. Lees hier meer over ons privacybeleid.
Het aanmaken van een account heeft vele voordelen: sneller afrekenen, meer dan een adres beheren, bestellingen traceren en meer.
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de door ons verrichtte diensten of services. Niet alleen voor jou als consument, maar ook voor ons omdat kwaliteit en service onze belangrijkste kernwaarden zijn. Behalve het verzorgen van een unieke collectie en aanbod staat een goede service, communicatie en klantvriendelijkheid voorop. Wij willen dat je net zo blij kan worden van echte musthaves als dat wij worden en daarom willen wij er alles aan doen om eventuele klachten of ontevredenheden op te lossen. Daarom vragen wij je vriendelijk om de klacht of opmerking via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven, dit kan naar klantenservice@dcstores.nl met als onderwerp "Klacht" met vermelding van je bestelnummer (#MH1000*****). As er sprake van schade is, stuur dan ook altijd een of meerdere foto's van het beschadigde product mee.
Na aanmelding van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht voorzien van een inhoudelijk bericht. Indien het meer tijd nodig heeft dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht dit niet op prijs gesteld worden dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Musthaves.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de de Geschillencommissie (SGC) welke bereikbaar is via www.sgc.nl.