Verzending en bezorging

Jaarlijks vinden vele musthaves hun weg naar onze klanten. Dit doen wij met onze vertrouwde bezorgpartners DPD en PostNL in Nederland. Zodra je pakketje ons magazijn verlaat, ontvang je een verzendbevestiging per email met Track&Trace link zodat je gemakkelijk je pakketje online kunt volgen. Indien je aankoop te groot is voor de reguliere post, zullen wij dit op afspraak bij jou komen leveren op een tijdstip dat voor zowel jou als voor ons het beste uitkomt.

Artikelen met een bepaalde omvang zoals tafels, banken en dergelijke laten we bezorgen door middel van een transporteur of eigen transport. Na ontvangst van je bestelling zal onze planning contact met je opnemen voor het maken van een bezorgafspraak. Dit gaat altijd in overleg wanneer het beide partijen schikt, dus wij zullen niet zomaar onverwachts bij je op de stoep staan. Let wel, wij bezorgen enkel op doordeweekse dagen van maandag t/m vrijdag. Voor grote pakketten buiten de reguliere post naar de Waddeneilanden moet men rekening houden met een meerprijs, dit zal altijd vooraf worden overlegd. Bij bezorging van grote artikelen is het van belang dat de vrachtwagen of bus te allen tijde voor de deur kan parkeren. Indien het bezorgd moet worden in een centrum (mits mogelijk graag een parkeerplaats vrij houden) of autovrije zone, dient dit vooraf vermeld te worden. Bezorging wordt altijd gedaan middels drempellevering; in etagewoningen wordt het artikel dus in de hal/gang neergezet.

Kortom, we dragen er zorg voor om jouw bestelling zo snel en veilig mogelijk bij je te krijgen.

Nog enkele voorwaarden om rekening mee te houden

  • Levering is op basis van drempellevering, zowel door DPD, PostNL, als door een transporteur. Uiteraard is het mogelijk om dienstdoende bezorger vriendelijk te vragen om het even binnen te zetten, maar men is hiertoe niet verplicht en/of verzekerd. Ook in het geval van appartementen en flats waar geen lift aanwezig is, leveren wij dan standaard in de centrale hal/ontvangstruimte tot over de eerste drempel. De consument dient zelf zorg te dragen voor een ruime doorgang.
  • De bezorger/transporteur is niet verzekerd bij het helpen met het naar binnen tillen van het pakket. Mocht er per ongeluk iets omver worden gestoten of de vloer, muur of trap worden beschadigd dan is dit voor je eigen risico. Wij zijn op geen enkele wijze aansprakelijk te stellen.
  • Het is te allen tijden de verantwoordelijkheid van de consument dat bestelde artikelen binnenshuis kunnen worden gezet.
  • Goederen- en/of verhuisliften, indien van toepassing, dienen door de consument georganiseerd te worden en gereed te staan op het moment van bezorging, welke bij benadering door ons zal worden afgegeven. Wij zijn niet verantwoordelijk voor externe factoren zoals het weer, verkeer en opbrekingen en/of afzettingen van straten.
  • Eventuele hulpmiddelen zoals een verhuislift zullen niet door ons worden bediend. De consument en/of derde partij is verantwoordelijk voor bediening van dergelijke apparaten om artikelen binnenshuis te krijgen.
  • Indien er onverhoopt sprake is van een niet geslaagde bezorging en het artikel dient mee terug genomen te worden op het moment van bezorging, dan worden hier extra transportkosten voor in rekening gebracht. Deze kosten zijn afhankelijk van de regio en de status van de verpakking en zullen worden berekend op basis van nacalculatie.
  • Het is te allen tijde niet mogelijk om een zending te weigeren en deze terug mee te geven aan de dienstdoende bezorger. Ook hier zullen extra transportkosten voor in rekening worden gebracht op basis van nacalculatie.
  • Ben je woonachtig op een van de Waddeneilanden, dan zijn er met artikelen die buiten de standaard afmetingen van de reguliere pakketpost extra voorwaarden van toepassing. Tevens bezorgen we geen gestoffeerde / op maat gemaakte meubels op de eilanden. We bezorgen deze alleen tot een transportfirma op het vasteland. Overtocht / transport is voor uw risico en kosten.
To Top